Tjoho! Reflektion efter jobben som kommit (I)

Nu har jag varit så duktig så jag har ritat på paint (yes! paint is the shit) om hur det är och hur det gått på jobbet. Men dock har jag inte gjort klart allt, haft en massa pluggish också!






Typ aah.. detta är mitt team. Tjoho! Högst upp från vänster; turk nr1/amerikan(?), turk nr2/afghanistan(?), tönten med finnar (I) och sedan den hårdrockiga håriga potatisen, lättare kallat HÅHÅPO!
Därunder är det sedan jag (Y), i snyggare form, yes! that's right!



I verkstan ser typ uppdelningen ut såhär också, turkarna sitter och snackar, medan jag typ gör allt deras arbete (Y), medan HÅHÅPO och tönten med finnar arbetar ihop. (Jaa! De där spindelarmarna är arbetararmar!)


Det gör mig lite ledsen, liksm.. ingen jag kan få prata eller arbeta med..!


Men förstås, ibland så brukar HÅHÅPO hälsa på. Även fast han är en potatis så blir man ju glad av få prata med någon!


Dock är det bara för att ge mig mer arbete, trots att jag har turkarnas arbete kvar!




Btw så är det lite läskigt, för jag tror att potatisen är pedofil! Tänk stackars mig! Jag är bara 15!


Nåt annat som är läskigt är också att han kan läsa mina tankar, seriöst!

Forts. följer

"Imorn blire städning för på måndag så anfaller japarnerna" / 'pluttskrutt

Kommentarer
Postat av: aler

haha, härliga paintskillz:)

2009-10-30 @ 22:32:31
Postat av: becca

jag vet :D

2009-10-30 @ 22:56:17
URL: http://pluttskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0