Kornvete, Halvvete, Helvete!

Oh lala! Helvete hur man stavar, men shit the same!

   Idag känner jag mig.. ganska så hyper? Märkligt nog. Är säkert någon effekt efter allt godis jag åt i morse (I) Så jag kommer säkert flumma igenom hela inlägget här, that's not good at all!

   I alla fall.. igår, tidigt på eftermiddagen, så kom mamma in i rummet när jag nötte sims (Y). Å som jag alltid gör när folk, speciellt familjen, kommer in i mitt rum, så ryckte mina ögonbryn ner ända till kinderna och blängde ursinnigt på henne, tillsammans med de spydiga orden; vad vill du!? Tänk er hur lustigt det måste sett ut!
   När hon sedan ursäktade med att hon undra om jag ville hänga med och shoppa, så lyste hela rummet av mitt solstrålshumör (I). Så det va bara att göra iordning sig och dra! (Y)

   Tyvärr så, om inte alla vet det, är jag jevligt seg på att göra mig iordning, så det blev typ 2timmars shopping. Like somebody says; datts nått göd!
   Aja.. mamma och jag hann i alla fall übershoppa på HM, vi orkade knappt gå någon annanstans. (Y) Eller rättare sagt; jag orkade inte gå någon annanstans!

   Köpte dock inte så mycket, eftersom annars skulle jag fått skuldkänslor för mammas stackars plånbok. Själv får man ju inte pengar för veckans jobb förän i slutet på november. Liksm.. nu på lovet ska jag få jobba (I).

   Som sagt, inte för att skryta, så fick man ju ganska mycket beröm förra gången. Tjoho! Titeln den-bästa-sommarjobbaren-som-jobbat-på-DST-någonsin passar mig übermärkt! Det gäller bara att orka ta sig upp vid 5-taget så man hinner till jobbet (Y).

"Å tjaa.. idag? Då har det inte hänt så mycket." / pluttskrutt'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0