Grymt stolz! (y)

Som rubriken säger!
   Som sagt, ändrat min design nu är jevligt nöjd, för liksm.. jag är ju inte alls bra på sånt!



  Men aah.. tyvärr fick jag bara en efter-bild, missade före-bilden (Y)

   På jobbet är det iaf grymt kul, förutom att jag tror killarna underskattar mig. Liksm.. de ger mig bara en massa lama uppgifter som att skruva i bottnar och sånt.
   Å som idag då:
- Vänta lite! Du måste ha en skruvdragare..!
- Vad är en skruvdragare? frågar jag då, med min vanliga förvanande min. (I)
- Sa du inte att du jobbat här förut?

Precis! Jo, det har jag.. men inte fan använde jag nån jevla skruvdragare? Riktiga vertyg ska de vara, som jag fick ha i somras! Så mina händer svullnar upp som bara den efter en dag.

   Men vad ska jag tro egentligen? Jag är den enda tjejen i verkstan på övervåningen just nu..

"Godnatt! Ska sova vid 22" / 'pluttskrutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0