Dags för fredagsmys! \m/

Elr kanske inte. Vi har varken chips eller popcorn hemma, så det blir ju att kolla på Hulk utan snask.
   Visserligen har vi en massa godis kvar, sen pappas kalas för en vecka sen och all denna choklad han köpte från Marabou igår, men fyfan! Jag är inte alls sugen på sånt.
   Om inte pappa kan öppna den där godispåsen förstås! (Y)

   Btw så har jag äntligen jobbat klart hela veckan på DST nu. Yes! 2500kr rakt ner i fickan den 25 november! Jag räknar ner dagarna! (Y)
   Mysigt idag där då, btw! Nee, inte egentligen. Tönten med finnar var inte där, I miss my little nerd med finnar! <3 Men aah.. jag fick ju städa typ hela verkstan, elr aah.. halva iaf.. tillsammans med Adel, fan va jobbig han är! Seriöst!
   Men aah.. efter det va gjort så började jag jobba med drivmotorerna, igen! Dem där jevla drivmotorerna! Å efter ett tag så kom chefen fram och började snacka med mig med en bruten svenska. Själv förstår jag inte en skvatt av vad alla dem där turkarna säger (jag är INTE rasistisk, det är bara att jag inte har så bra öron. Förresten så bor dem alla ju i stockholm, ännu värre med deras dialekt då också). Men aah.. jag hörde honom iaf säga; Mä han de båttta, han e s'å jevla lat. Han inte kan städa. Du hjelpa hånåm! Å så peka han på lilla potatisen. Fan också! Så jag fick hjälpa honom städa upp. Egentligen var det bara jag som städa och han typ gick runt och låtsades ta grejer, som han sedan lade någon annanstans på arbetsbänken. Jag är iaf happy, jag fick honom att skratta för första gången i världshistorien! Iaf när det gäller mig!

   Just ja.. måste bara säga att jag kommer få träna med EAI igen! 1 november 10:30-12:30 i västerås är stämplat för en träning som jag aldrig kommer glömma!




Har ni tänkt på att jag börjar le mer, asså.. jag börjar faktiskt gilla mitt leende, trots mina kanin- och vampyrtänder. Kanske för att det börjat stråla självförtroende om, hah!

"OMG! OMG! OMG! Jag är en fjäril!" / pluttskrutt'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0