varje snubbe vill ju vara katt, en katt för en katt, med en underbar hatt!

Usch! Jobbig dag idag! Fick gå upp halv 8 för att sedan 1½ timme senare cykla genom hela stan för att kunna ta mig till västerås. De va ju liksm.. dagsläger! (y)
Aja.. skulle få skjuts av en tränare.. o så kom man liksm.. 10min för tidigt! Aah! Orka vänta.. men isac höll iaf typ sällskap (y). btw så har han klippt sig typ asmkt :o nu varje gång man ser honom så ser han typ ut som en blandning av svedhamre och inersjö :S that's not cave at all!

Men aah :) jobbig träning! -.- sen vare bara att sticka till arosfortet ju! :D haha jippie!
dock fick vi inte välja lag elr LAGNAMN! fick liksm va med tim, isac och julia, som man faktiskt har roligast med.. men vi fick typ heta fjortisarna!? vafan? haha! ingen av oss är ju fjortis så aah.. fatta att vi var lite småbuttriga?

aja.. arosfortet = kulkul! förutom att det.. inte var så roligt? liksm.. ständigt när det bara behövdes tre på utmaningen så var det ju jag som blev den uteblivna. Liksm.. ni vet väl hur jag oftast inte brukar tränga mig fram för att få nån plats elr nåt? men aah.. det gjorde jag inte direkt nu heller så aah.. det är väl rätt åt mig för att inte ta så stor plats? Men aah.. det var ju inte alls kul att få vänta på de andra när de försökte på olika banor ett tio-tal gånger medan man själv stod utanför och tråkade.. nee.. inte något man vill se fortsätta med.

Iaf.. såg ni bones idag? asså.. alldeles nyligen? Asså.. så jävla grymt kul att booth tror att han är kär i brennan! liksm.. ända sen man började kolla på de så visste man att de nån gång kommer bli ihop. De är ju perfekt komplettering för varandra och allt. Dem passar ju perfekt för varandra.
Ändå så blir man ju fundersam.. liksm.. det verkar ju så uppenbart. Så man börjar tänka att det kan vara så att manusförfattarna gjorde det så.. bara för att man ska tro det.. men till sist så blir det inget av det. Men aah.. hoppas, hoppas på det första (y)

Aja.. får slut skriva nu. Ska göra det sista av musiken så jag kan lämna't imorrn!



"Mongolisk strupsång ftw!"/ pluttskrutt'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0