Jag är en strypt katt! Det är bara så (y)

Asså.. jag vettefan! Enligt min statistik så får jag faktiskt.. ganska många besökare. Men asså.. OM det är nån som kommenterar så är det typ 1-2 st!
It makes me sad! :(

Huhuhu! Idag då; en massa träningsvärk sen igår. Vilket nog hela skolan märkt av, av allt mitt gnäll, som lätt liknande; AAAAAAAAJ OOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! VÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTTAAAAAA, OOOAAAAAAAAJ, GÅ INTE SÅ FORT!
Men aah.. annars var de väl key?

Haha! Btw.. så jävla kul egentligen! Liksm.. börjat skriva key! istället för k elr okej, för liksm, irl så orkar man ju inte säga okej, man säger ju liksm.. key/kej! så aah.. men haha! Alla tror ju att jag börjar snacka om nån jävla nyckel. Underhållande dem små konversationerna är då (y).

Men aah.. måste plugga svenska 25 (y) skulle va klar för 1-2 veckor sen.. men aah.. om jag får mvg.. ska jag liksm.. blogga ut den här då? Vad tycker ni?

KOMMENTERA VAFAN(!) btw.

"Alla älskar vi applegubb, förutom jag, för det är skruttigt"/ pluttskrutt'


Kommentarer
Postat av: ebbiliboo

samma steg som mig då :P

2009-11-18 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0