Duttruttdu!



Julen är här!
Får inte ni också en såndär härligt julkänsla nu när de satt upp alla de där kransarna och skit inne i stan? Kan ju knappt förstå att det är december på tisdag. Dags att köpa chokladkalender! :D <33

   Asså, tänk hur fort 2009 egentligen gått. Det där med att tiden bara går snabbare och snabbare, börjar jag faktiskt tro på. Jävla digitalklockor!
Mindes ni när man sade i början av året, att detta år skulle bli så mycket mer annorlunda jämfört med året innan? Hur mycket förändringar man skulle göra och vad som skulle hända en själv? Om jag får vara ärlig, så knappast!
Detta år har varit, liksom, som en av alla andra år. Varken bättre eller sämre i sin helhet. Ska man kanske se det som något positivt? Inte vet jag. Men nån gång måste de ske en viss förändring, eller är allt det som händer bara orsaker av vårt beteende? Om det skulle vara så, så skulle det aldrig ske någon större föränding i vårat liv, right?

Btw i allt seriöst talk, vad önskar alla sig i julklapp egentligen? För nu börjar ju julen bara bli närmre och närmre.
Förresten ett tips till er bara; försök köpa julklappar så tidigt som möjligt, när ni väl har pengar.
För för det första; ni slösar inte bort alla julklappspengar på annat, så dagen innan julafton kommer du inte ångra dig för att du köpte lussekatter för 400.
För det andra; du hinner köpa allt innan alla affärer sätter upp de där dyra priserna som svider i plånboken när du väl ska handla.
För det tredje; du slipper köa i två timmar bara för att få komma fram till kassan och fråga vad det där luktljuset kosta. Det är ett övertygande argument för sig självt.

Btw så måste jag bara säga att min berättelse st25, redovisade jag idag, helt oklar som satan i gatan. Jag förklarade det för Elin, som ursäkt för den flummiga avslutningen jag inte alls var stolt över. Ändå fick jag MVG! Skitstolt! Så nu har jag fått en jävla personlig väg på block 6 o 7, liksm.. ska göra hela block 6 till ett steg! Men aja.. det duger gott för mig! (L)

"Hare gött, ni smakar sött" / pluttskrutt'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0