Allmänt flummig idag!

Lolololololo!
Jag har tyvärr inte bloggat.. datorn var sönder. jag med. sjuk!
Jag - Jane. Du - Tarzan!
Höhö!

Nämen.. asså! Det var inte kul! Liksm låg o hostade sönder min säng samtidigt som katten och en skitstor, äcklig spindel höll sällskap.
Dock blev den där spindeln lite för intim och ville dela sängen med mig, vilket jag svarade med att han dök rakt in i väggen tillsammans med täcket.. och blev platt!

Haha! Har ni tänkt på.. att när man är flummig, eller allmänt trött, så kan man ju skriva My istället för I. Haha! Å för att tag sen så skrev Sofia att jag skulle blogga, tror jag iaf! lol. Men aah.. istället för att svara; I will! så skrev jag; My will!
Haha! Det blev ju liksm.. från Jag ska! till Mitt testamente! haha! Det tycker jag är lustigt!
Irlskratt på det där ju, seriöst! Jag har dålig humor!

Men aah.. jag vet ju inte vad jag ska skriva för att ni ska vilja läsa?



Därför bjuder jag på en bild på Sofia och.. humm! Fan! jag har glömt hennes namn. Åh! Shit! haha! Jag tänkte säga Breitholtz-tjejen. men haha! det är ju felix.. höhö! jag mena brassevismo-wiman!

Därför bjuder jag på en bild på Sofia och Brassevismo-Wiman-tjejen, som jag glömt bort namnet på!*

"Fan! Det va ju Carolina!" / pluttskrutt'

Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha, jag ba"vadå 'my will'? :s" hahahhaha!



å vart sjutton får du alla skumma bilder ifrån?! å vad sjutton är det för tröja jag har på mig? å vad sjutton kollar jag p`å??

många frågor, väldigt få svar.. :(



Å HALLÅ, JAG SOV 12 OCH LITE TILL TIMMAR INATT!!!

2009-11-14 @ 11:21:52
URL: http://annasofiakristina.webblogg.se/
Postat av: becca

allt är ett enda stort mysterium! :o :D

2009-11-14 @ 23:27:19
URL: http://pluttskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0